Уважаеми клиенти,

Екипът на Смартпринт България ЕООД е съпричастен с всички мерки, които се взимат с цел ограничаване на разпространението на COVID-19. В тази връзка уведомяваме за промените, които се въвеждат за периода 13.03. – 13.04.2019 г.:

  1. Преустановяват се всички срещи с клиенти в нашия офис, в това число презентации и тестове.
  2. Преустановяват се посещенията на място, като изключение се прави единствено за клиенти с договор за техническа поддръжка, при неотложни случаи касаещи критична инфраструктура и оборудване.
  3. Преустановяват се доставките на консумативи и оборудване.
  4. Техническа поддръжка за клиенти по договор ще се извършва дистанционно.
  5. Техническа поддръжка за клиенти без сключен договор не се предлага.
  6. Всички служители са в дистанционен/home office режим на работа.

За клиенти по договор, поддръжката е налична на тел.: 032 333900 или на мобилен номер на обслужващия служител. Ако имате допълнителни въпроси, можете да ни пишете на [email protected] . Пожелаваме ви много здраве и спокойствие, за да посрещнем и това изпитание!